Jelle Admiraal
Van de mensen achter Waardeer je Kwaliteit, ben ik degene die in 1997 als eerste startte in het onderwijs als leerkracht van groep 1. Na twee jaar heb ik de overstap gemaakt naar groep 8. Vier jaar later begon ik als directeur op een basisschool in Amersfoort. Mijn werk als schoolleider combineerde ik met het geven van trainingen en onderwijsadvies. Sinds 2014 werk ik zelfstandig als interim-schoolleider en interim-kwaliteitsmedewerker op tien verschillende scholen. Meermaals begeleidde ik een traject van de beoordeling Zeer zwak naar Basiskwaliteit. In mijn trainingen richt ik mij op teamontwikkeling (DISC), visieontwikkeling (schoolplan), onderwijsinhoud (Passende Routes Online®), leren en veranderen en kwaliteitsontwikkeling. In die laatste rol werk ik sinds 2021 met het spel Waarderingskader in de vingers en de trainingen die daaruit zijn ontstaan.
Marco König en Arjo de Groot
In 2021 startte Waardeer je kwaliteit als een van de trainingen die Jelle Admiraal gaf voor Puzzel Mij. Arjo de Groot heeft een belangrijke rol gespeeld bij het in de markt zetten van deze training. Al snel werd duidelijk dat deze training van grote toegevoegde waarde is voor het onderwijs. Deelnemer aan de eerste training Marco König sloot aan om als tweede trainer mee te werken. In 2022 ging Waardeer je kwaliteit verder als zelfstandig bedrijf. In combinatie met onze andere bedrijven en alle overige uitdagingen die het leven soms biedt werd in 2024 duidelijk dat er keuzes gemaakt moest worden in wat aandacht kon krijgen. Vanaf 2025 is Waardeer je kwaliteit daarom weer onderdeel van Puzzel Mij en Arjo en Marco richten zich nu volledig op Onderwijs Interim Desk en Onderwijs Werving en Selectiedesk. Op deze manier hebben we samen de meeste impact. Waardeer je kwaliteit is Arjo en Marco dankbaar voor hun rol in het mogelijk maken van de start en groei van het bedrijf.
Co-trainers
Voor groepen van meer dan 20 personen maken wij gebruik van co-trainers die ons ondersteunen in het begeleiden van de werkvormen en die hun eigen inbreng hebben in de training. De co-trainers zijn zelf oud-deelnemers die in hun eigen onderwijspraktijk actief aan de slag zijn met het waarderingskader.